Gorące wiadomości

Kreatura dla spotu "Organizm w dobrym nastroju"

Spot Ministerstwa Zdrowia "Organizm w dobrym nastroju" zdobył główną nagrodę w konkursie Kreatura 2015. Agencje Task Force Consulting i VML Poland zostały nagrodzone w prestiżowym Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Kreatura 2015 za wideo w internecie pt. "Organizm w dobrym nastroju". Klip jest częścią kampanii społecznej "Jak działa zdrowy człowiek" zorganizowanej dla Ministerstwa Zdrowia.



Uroczysta gala XIX edycji konkursu odbyła się 26 listopada br. w warszawskim Teatrze Capitol. Podczas tego święta polskiej reklamy nagrodzono projekty, które jak powiedział Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Gong, przewodniczący jury, wyróżniały się niestandardowym podejściem i mogą stanowić wzór do naśladowania.

Zwycięski film "Organizm w dobrym nastroju" został doceniony przez odbiorców głównie dzięki innowacyjnemu, zabawnemu i optymistycznemu podejściu do tematu zdrowia. Krótkie nagranie, w którym piosenkę na temat własnego samopoczucia śpiewają różne ludzkie organy w ciągu kilku dni od pierwszej emisji zyskał setki tysięcy fanów i entuzjastów. Dzięki temu, temat zdrowia publicznego poruszany w kampanii "Jak działa zdrowy człowiek" znalazł się na pierwszych stronach najpopularniejszych mediów, a w ciągu tygodnia stał się wiralem. Udostępniono go ponad 5500 razy, a obejrzano ponad milion. Profil "Jak działa zdrowy człowiek" na Facebooku ma ponad 4 500 fanów. Statuetka Kreatura 2015 jest dowodem docenienia kampanii również przez środowisko reklamowe.

- Nagroda jest dla nas wielką radością i nobilitacją. Chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu ? mówi Tatiana Mindewicz-Puacz, prezes Task Force Consulting. To przyjemność i zaszczyt pracować z profesjonalistami. W szczególności jestem wdzięczna Ministerstwu Zdrowia za zaufanie i wsparcie w realizacji tak niekonwencjonalnej formuły kampanii. Zrobiliśmy pierwszy milowy krok w profilaktyce zdrowotnej. Jednak zmiana postaw społeczeństwa wymaga długoletnich działań, dlatego mamy nadzieję na szybką realizację kolejnego etapu kampanii wraz z Ministerstwem Zdrowia - dodaje Tatiana Mindewicz-Puacz.

Kampania "Jak działa zdrowy człowiek" związana z ustawą o zdrowiu publicznym ma na celu propagowanie prozdrowotnych zachowań, edukację, uświadamianie i motywowanie społeczeństwa do zmiany dotychczasowych nawyków. Planowana długofalowo, na kilka lat, w pierwszym etapie ma wywołać społeczną dyskusję na temat profilaktyki zdrowia.

Opublikowano: 2015-11-29

Źródło: TFC


Zobacz więcej wiadomości



Napisz swój komentarz
Zobacz komentarze Czytelników



Zobacz więcej komentarzy