Nowości wydawnicze

Psychologa mediów Psychologa

Peter Winterhoff-Spurk

Wydawnictwo WAM, Kraków 2007.

W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?

Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.




Oceń książkę:
Zobacz inne książki z roku: 2024/2023/2022/2021/2020/2019/2018/2017/2016/2015/2014/2013/2012/2011/2010/2009/2008/2007/2006/2005/2004

Żaden Czytelnik nie napisał jeszcze swojej recenzji. Przeczytałeś książkę? Napisz swoją recenzję!